Рубрика: Նախագծեր

Իսպանական ավանդական խոհանոց

Վայրը՝ « Մխիթար Սեբաստացի »  կրթահամալիրի Քոլեջ (խոհանոց)
Ժամանակահատված` ապրիլի 15-29 ժամանակահատվածում
Մասնակիցներ` 1-ին կուրս
Նպատակ`

  • Ծանոթանալ իսպանական ավանդական խոհանոցին
  • Ձեռք բերել խոհանոցային հմտություններ
  • Դիտարկել իսպանական ավանդական խոհանոցի առանձնահատկությունները
  • Իրականացնել խոհանոցային գործունեություն ֆիզիկական միջավայրում

Խնդիրներ`

Գործունեության նախագծում և իրականացում

Գործունեության նախապատրաստում և հմտությունների զարգացում

Տեղեկությունների փնտրտուք-հավաքում՝ համապատասխան ուսումնասիրման վերաբերյալ

Անհատական և թիմային աշխատանքի կարողությունների զարգացում

Գործողությունների նկարագրություն՝

Նախապատրաստական փուլ՝
Ուսանողները, նախագծից առաջ,

  • տեղեկություններ են հավաքում տվյալ թեմայի վերաբերյալ
  • մշակվում են գործողությունների պլան

Աշխատանքի ընթացքը՝

  • Ուսումնասիրել իսպանական ազգային խոհանոցը

Ուսումնասիրման ենթակա վայրեր՝

Երաժշտական կատարումներ 

Անհրաժեշտ պարագաներ Tortilla պատրաստելու համար

  • սոխ (1 կգ )
  • կարտոֆիլ (2 կգ)
  • ձու ( 10 հատ)

Արդյունքը` անհատական բլոգներում:

Автор:

Ողջույն ,սիրելի ընթերցող, ես Ջուլիան եմ , աշխատում եմ Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրում ՝ որպես իսպաներեն լեզվի դասավանդող։Իսպաներեն լեզվով և իսպանական մշակույթով հետաքրքրված եմ եղել դեռ շատ վաղուց։ Սովորել եմ Իսպանիայում, ավելի մոտիկից ծանոթացել, իսպանական մշակույթին։Սիրում եմ ճանապարհորդել, զբաղվել սպորտով։Շատ եմ սիրում աշխատանքս, քանի որ այն սերտ կապված է երեխաների հետ։

Оставьте комментарий