Рубрика: 4-1 կուրս

1)Ինդիվիդուալ խոնարհման բայեր ( modo subjetivo ըղձական եղանակ)

Caber

  • Quepa Quepamos
  • Quepas Quepáis
  • Quepa Quepan

Dar

  • Dé Demos
  • Des Deis
  • Dé Den

Decir

  • Diga Digamos
  • Digas Digáis
  • Diga Digan

Caer

  • Caiga Caigamos
  • Caigas Caigáis
  • Caiga Caigan

Estar

  • Esté estemos
  • Estes estéis
  • Esté estén

Haber

  • Haya Hayamos
  • Hayas Hayáis
  • Haya Hayan

Hacer

  • Haga Hagamos
  • Hagas Hagáis
  • Haga Hagan

Ir

  • Vaya Vayamos
  • Vayas Vayáis
  • Vaya Vayan

Oír

  • Oiga Oigamos
  • Oigas Oigáis
  • Oiga Oigan

Poder

  • Pueda Podamos
  • Puedas Podáis
  • Pueda Puedan

Автор:

Ողջույն ,սիրելի ընթերցող, ես Ջուլիան եմ , աշխատում եմ Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրում ՝ որպես իսպաներեն լեզվի դասավանդող։Իսպաներեն լեզվով և իսպանական մշակույթով հետաքրքրված եմ եղել դեռ շատ վաղուց։ Սովորել եմ Իսպանիայում, ավելի մոտիկից ծանոթացել, իսպանական մշակույթին։Սիրում եմ ճանապարհորդել, զբաղվել սպորտով։Շատ եմ սիրում աշխատանքս, քանի որ այն սերտ կապված է երեխաների հետ։

Оставьте комментарий