Рубрика: 2022-2023 Ուսումնական տարի, Ճամփորդություններ, Ուսումնական նախագծեր

Այց թանգարաններ

Թեմա՝ Ուսուցողական այց Երևանի թանգարաններ

Համակարգողներ՝ Ջուլյա Գալստյան,Արփի Թովմասյան

Մասնակիցներ՝ Տուրիզմի առաջին, երկրորդ և երրորդ կուրսերի սովորողներ

Օրը՝ 07.10 , 9:00-16:00

Երթուղին՝

  • Սերգեյ Փարաջանովի թանգարան
  • Երվանդ Քոչարի թանգարան
  • Դալան պատկերասրահ-սրճարան

Անհրաժեշտ գումար՝ 2500 դրամ

Նպատակը՝

Սովորողները կայցելեն Երևանի կարևոր թանգարաններ։ Սովորողները ավելի լավ կճանաչեն հայ մշակույթի կարևոր գործիչներին և հետագայում կկարողանան արդեն իրե’նք ներկայացնել իրենց սովորածը Հայաստան ժամանած զբոսաշրջիկներին։

Արդյունքը՝

Նախագծի արդյունքներն ամփոփվում են սովորողների բլոգներում՝ պատումների, տեսանյութերի, նկարաշարերի տեսքով։

Մասնակիցներ՝

1-ին, 2-րդ,3-րդ, 4-րդ կուրսի զբոսաշրջության ուսանողներ։

Автор:

Ողջույն ,սիրելի ընթերցող, ես Ջուլիան եմ , աշխատում եմ Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրում ՝ որպես իսպաներեն լեզվի դասավանդող։Իսպաներեն լեզվով և իսպանական մշակույթով հետաքրքրված եմ եղել դեռ շատ վաղուց։ Սովորել եմ Իսպանիայում, ավելի մոտիկից ծանոթացել, իսպանական մշակույթին։Սիրում եմ ճանապարհորդել, զբաղվել սպորտով։Շատ եմ սիրում աշխատանքս, քանի որ այն սերտ կապված է երեխաների հետ։

Оставьте комментарий