Рубрика: 2022-2023 Ուսումնական տարի, Նախագծեր, Ուսումնական նախագծեր

Իսպանական տարազներ

Ժամանակացույց՝

  • Փետրվար 21

Վայրը՝

  • Քոլեջ

Մասնակիցներ՝

  • Քոլեջի 3-րդ և 4-րդ կուրսի իսպաներեն սովորող ուսանողներ, դասավանդող անձնակազմ, հյուրեր

Նպատակ՝

  • Հետաքրքրություն առաջացնել և ուսումնասիրել իսպանացի պճնամոլուհիների և պճնասերների ազգային տարազները որոնց ոճը էական ազդեցություն է ունեցել այլ եվրոպական թագավորական տների նորաձևության վրա։
  • կատարել թարգմանական աշխատանք
  • հարստացնել բառապաշարը
  • զարգացնել գրավոր և բանավոր խոսքը

Ընթացքը՝

  • Սովորողները ընտրում են որևէ իսպանական նահանգի ազգային հագուստ և իսպաներենով ներկարայացնում պրեզենտացիաների կամ վիդեոհոլովակի տեսքով։

Արդյունքը՝

  • Արդյունքում սովորողները կիմանան բավականին հետաքրքիր տեղեկություններ այն երկրի մշակույթի մասին, որի լեզուն ուսումնասիրում են։
  • Ուսումնական նյութերի ստեղծում և հրապարակում ուսանողների բլոգներում։

Ամփոփում՝

4-րդ կուրս

  • Քնար Հարությունյան,Անի Բարսեղյան,Մարիամ Շախվերդյան, Նելլի Միսկարյան
  • Անգելինա Դադյան

3-րդ կուրս

Автор:

Ողջույն ,սիրելի ընթերցող, ես Ջուլիան եմ , աշխատում եմ Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրում ՝ որպես իսպաներեն լեզվի դասավանդող։Իսպաներեն լեզվով և իսպանական մշակույթով հետաքրքրված եմ եղել դեռ շատ վաղուց։ Սովորել եմ Իսպանիայում, ավելի մոտիկից ծանոթացել, իսպանական մշակույթին։Սիրում եմ ճանապարհորդել, զբաղվել սպորտով։Շատ եմ սիրում աշխատանքս, քանի որ այն սերտ կապված է երեխաների հետ։

Оставьте комментарий