Рубрика: 4-1 կուրս

Imperativo negativo -Ժխտական հրամայական

Ժխտական հրամայական ձևը համընկնում է Modo subjuntivo-ի ձևերի հետ։ Կազմվում են բայի արմատին ավելացնելով հետևյալ վերջավորությունները՝

Imperativo afirmativo-ում անձնական դերանուն լրացումները դրվում են բայից հրտո, իսկ imperativo negativo-ում բայից առաջ։

Por ejemplo

  • Escríbamelo- No me lo escriba
  • Dímelo-No me lo digas

Imperativo afirmativo-ում անդրադարձ դեր.-ը դրվում են բայից հետո և գրվում է նրա հետ միասին։

Por ejemplo

  • Levántate- No te levantes

Del libro página 73 ejercicio 5,6

Автор:

Ողջույն ,սիրելի ընթերցող, ես Ջուլիան եմ , աշխատում եմ Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրում ՝ որպես իսպաներեն լեզվի դասավանդող։Իսպաներեն լեզվով և իսպանական մշակույթով հետաքրքրված եմ եղել դեռ շատ վաղուց։ Սովորել եմ Իսպանիայում, ավելի մոտիկից ծանոթացել, իսպանական մշակույթին։Սիրում եմ ճանապարհորդել, զբաղվել սպորտով։Շատ եմ սիրում աշխատանքս, քանի որ այն սերտ կապված է երեխաների հետ։

Оставьте комментарий