Рубрика: 3-1 կուրս, Без рубрики

La construcción verbal acabar de +infinitivo. Alguno y Algo անորոշ դերանունները, ninguno y nada ժխտական դերանունները։ Alguno y Ninguno

  • Del libro página 58 ejercicio 1,3
  • Leer y traducir el Texto

Այս դարձվածը արտահայտում է հենց նոր կատարված , ավարտված գործողություն։ Այս դարձվածում acabar-ը կարող է օգտագործվել միայն presente de indicativo-ում և pretérito imperfecto-ում։ Acabar նշանակում է ավարտել, վերջացնել, բայց այս կառույցում այն կորցնում է իր լեքսիկական իմաստը։

Por ejemplo

  • Acabo de recibir una carta-Հենց նոր նամակ ստացա։

Alguno — որևէ, որևիցէ և ninguno -ոչ մի դեէանունները սովորաբար օգտագործվում են որպես ածական և դերանուն, 2 դեպքում էլ համաձայնեցվում են թվում և սեռում այն գոյականի հետ որին վերաբերում են։

Alguno և ninguno դերանունները արական սեռի եզակի թվի գոյականներից առաջ կորցնում են o վերջավորությունը։

Por ejemplo

  • ¿Has comprado algún periódico? -No, no he comprado ningún periódico.

Algo- որևէ բան nada- ոչինչ դերանունները չեն փոխվու ո՛չ սեռում, ո՝չ թվում։

Por ejemplo

  • ¿Has comido algo?- No, no he comido nada.

Aprender del 1 al 25

Автор:

Ողջույն ,սիրելի ընթերցող, ես Ջուլիան եմ , աշխատում եմ Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրում ՝ որպես իսպաներեն լեզվի դասավանդող։Իսպաներեն լեզվով և իսպանական մշակույթով հետաքրքրված եմ եղել դեռ շատ վաղուց։ Սովորել եմ Իսպանիայում, ավելի մոտիկից ծանոթացել, իսպանական մշակույթին։Սիրում եմ ճանապարհորդել, զբաղվել սպորտով։Շատ եմ սիրում աշխատանքս, քանի որ այն սերտ կապված է երեխաների հետ։

Оставьте комментарий